System obsługi rozliczeń dofinansowań do wynagrodzeń pracowników niepełnosprawnych  

            


 « Strona główna   Szukaj w Archiwum










Komunikaty EXPERT  »

ost.: 2012-02-15 09:30
Administracja Systemu Rozliczeń Dofinansowań EXPERT informuje, że dostępna jest już nowa instrukcja obsługi i uruchomienia aplikacji EXPERT. Instrukcja zawiera szczegółowy opis aplikacji oraz instrukcję użytkowania krok po kroku. W instrukcji zawarte są szczegółowe wskazówki dotyczące użytkowania aplikacji oraz zrzuty ekranowe aplikacji obrazujące poszczególne funkcje.
Instrukcja jest przydatnym elementem dla każdego użytkownika aplikacji. Zapraszamy do pobrania instrukcji zarówno wszystkich użytkowników aplikacji, jak również tych z Państwa, którzy chcieliby dopiero teraz zapoznać się z funkcjonalnością naszego produktu.

Instrukcja do pobrania (plik pdf) pod adresem http://dofinansowania.pl/index.php?url=instr_obsl

Poniżej spis treści instrukcji użytkowania:

INSTRUKCJA OBSŁUGI I URUCHOMIENIA
APLIKACJI EXPERT

SPIS TREŚCI:
1. WSTĘP
1.1 W czym pomoże System Obsługi Rozliczeń „Expert”?
1.2 Możliwości Systemu
1.3 Schemat pracy z Systemem

2. URUCHOMIENIE
2.1 Wymagania
2.2 Uruchomienie

3. KORZYSTANIE Z APLIKACJI
3.1 Struktura aplikacji
3.2 Przygotowanie aplikacji do pracy
3.2.1 Wprowadzenie danych komisji i osób zatwierdzających raporty (Ustawienia/Komisja)
3.2.2 Wprowadzenie grup pracowników (Ustawienia/Grupy pracowników)
3.2.3 Wprowadzenie wysokości składki wypadkowej (Ustawienia/Składka wypadkowa)
3.2.4 Import danych
3.3 Pracownicy
3.3.1 Zawartość zakładki
3.3.2 Dodanie pracownika
3.3.2.1 Okresy pracy
3.3.2.2 Asystent/opiekun osoby niepełnosprawnej
3.3.2.3 Zapis danych
3.3.3 Przeglądanie i edycja danych
3.3.4 Zatrudnienie
3.3.5 Płaca
3.3.6 Dofinansowanie
3.3.7 ZUS – pracownika
3.3.8 ZUS - pracodawca
3.3.9 Wydajność
3.3.9.1 Wskazówki dotyczące określania wydajności
3.3.10 Urlopy
3.4 Baza Kosztów
3.4.1 Zawartość zakładki
3.4.2 Dane dotyczące kadr
3.4.3 Dane dotyczące zmniejszonej wydajności
3.4.4 Dane dotyczące skróconego czasu pracy
3.4.5 Dane dotyczące zwiększonej absencji chorobowej
3.4.6 Dane dotyczące produktywności
3.4.7 Dane dotyczące zwiększonego zużycia materiałów
3.4.8 Dane dotyczące asystenta
3.5 Wydruki

3.5.1 Deklaracja
3.5.2 Formularz norm
3.5.3 Podwyższone koszty
3.5.4 Ryczałt


Autor: Info Baza, dodano: 2006-04-12 13:44
Źródło: Info - Baza


designed by Info Baza Solution sp. z o.o. Wszystkie prawa zastrzeżone
Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Nasza polityka prywatności oraz polityka cookies.